poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Początek....

Ja w czerwcu 2012 roku.




Każde rozłożyste drzewo,

którego nie możesz

objąć ramionami,

wyrasta

z maleńkiego nasionka.

Każdy drapacz chmur

ma swój początek w garści

poniesionej ziemi.

Każda daleka podróż

rozpoczyna się od pierwszego kroku



Mądrość chińska.


Maszynopis "Słodko - kwaśnego smaku miłości" ( pierwotny tytuł "Żart Kupidyna") powstał na początku 2012 roku.
Podczas świątecznych porządków, odnalazłam pamiętniki z tamtego okresu. Już nie mogę się doczekać, kiedy usiądę do lektury.  Z przyjemnością przypomnę sobie zapach tamtych chwil, atmosferę w jakiej pisałam, radości i smutki dnia codziennego.... 

Ciekawa jestem jakie PIERWSZE zdanie zapisałam na temat rodzącej się w owym czasie książki.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz