poniedziałek, 12 maja 2014

SMAK MIŁOŚCI

 ALTUS w Katowicach ( zdjęcie pochodzi z internetu)
Decyzja zapadła! Po porozumieniu autora, wydawnictwa, prezesa, działu handlowego uzgodniono co następuje:

- ostateczny tytuł powieści to SMAK MIŁOŚCI

- książka będzie w sprzedaży około 10 lipca     (dokładna planowana data to 8 lipca)















To właśnie tu, w tym budynku, w kawiarni,  narodził się pomysł napisania książki.

W pochmurny, listopadowy wieczór spotkałam się z człowiekiem, którego wcześniej znałam tylko z opowieści. Był autorem, był człowiekiem, który zapoczątkował wszystko. W siedzącej obok, wystraszonej dziewczynie, zauważył więcej, niż ona sama widziała.... Uświadomił siły, o których nie miała pojęcia....

Co pamiętam z tamtego dnia? Przyspieszone bicie serca; nieszczęsny, wygnieciony płaszcz, który przygniatałam tyłkiem, zamiast kulturalnie powiesić na wieszaku; zamęt w głowie i  wilgotne ze strachu dłonie...

Czy myślałam wtedy, że rodzi się nowa książka? Czy miałam świadomość doniosłości chwili?


Po powrocie do domu zapisałam w moim pamiętniku:

„ Nie, nie i jeszcze raz nie! Zwariował. Oszalał. Kretyństwo. Nie zgadzam się… PRAGNĘ! ”

9 listopada 2011 roku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz