piątek, 30 maja 2014

Maria Dąbrowska tylko dla twardzieli!

Zdjęcie zaczerpnięte z internetu
http://stylowi.pl/2089369
Fryderyk stwierdził, że stanowczo za mało czytam. Kobiety powinny mieć całe stosy kolorowych czasopism: o modzie, kuchni, plotkach z życia gwiazd… Spojrzałam na niego z politowaniem i zwróciłam uwagę, że przerywa mi właśnie lekturę „Nocy i dni”, a on tylko wydął wargi, zaśmiał się piskliwie i rzucił, że jestem zbyt mało kobieca. Oczywiście Maria Dąbrowska pisała tylko i wyłącznie dla prawdziwych twardzieli! Żadna szanująca się kobieta nigdy tego nie czytała i czytać nie będzie. Westchnęłam ciężko i spojrzałam na leżące nieopodal „Nad Niemnem”. Ciekawe czy biednej Orzeszkowej też się dostanie…


Iga Adams SMAK MIŁOŚCI

Premiera 8 lipca 2014

Wydawnictwo Damidos.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz